Icebites

I dag har alla mina planer spruckit. Lr iaf skjutits upp BIG time. Sov hos min kära vän Jossan i går. Hon bjöd för övrigt på läskigt god mat :) Mums, mums.. Hade tänkt att jag skulle promenera hem sex imorse, käka frulle, kila till gymmet för att vid tio börja plugga. Kvart över tio gick jag upp! Well done, tjejen!

Så fort vardagen tar fart igen tänker jag skicka en felanmälan till vaktmästaren här i huset. Det har varit kallt i mitt rum länge. Inte-acceptabelt-kallt alltså.. Men när jag kom in till stan efter jul har det varit som att jaa.. om jag satt och skrev ute på gräsplätten här på gården skulle jag inte märka någon skillnad. Haha, i runda slängar alltså :P Men faktiskt, sitter bredvid fönstret och det liksom "drar", som det så fint kallas.. Man känner den kalla luften som kommer in genom fönstret.. Min vänsterhand är som en isklump.. Ska ta en lååång varm dusch och sen är det back to icebite (:P) som gäller! Hehe..

Ja men just ja.. Var ju hos frisören i går! Det blev lite ljusare i håret samt en stor snedlugg. Hon gjorde precis som jag sa och hade tänkt.. Måste bara vänja mig lite med det ljusa tror jag.. Men jag tror jag är nöjd, hade mössa hela dagen i går eftersom det var bitande kallt på stan så jag fick ingen bra koll på nya frillan..

Nu, duschen!

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0