I'm on the other side...

Marthina har gjort något i kväll. Haha.. Jag har skrivit under på att bli medlem i Heby AIF. Jag är alltså HAIF-are nu. Ska jag skämmas? Kaos, är precis vad jag känner. Haha.. Träningen var sjukt jobbig men samtidigt lika rolig. Mitt i uppvärmningen släcktes allt ned och in kommer ett lucia-tåg. Mys! Dock lite udda, hehe.. Fick se ett luciatåg iaf. Något jag inte trodde jag skulle få göra i år...

Hej och hå, in i bussen, gotta frukt, ut ur bussen, på nästa buss, hoppa av, portkoden, och Voila! Framme hos Mimmie där ett trevligt tjejgäng satt och pre-partade lite. Jag stod emot alla påtryckningar och ska nu hoppa i säng. Känns bra. Måste ha ork till plugg imårn. Nu ska jag hålla tummarna för att det går lika bra imårn - har inte tid med någon jobbig bakfylla just nu... Med mig vet man aldrig hur självdisciplinerad jag väljer att vara, lätt att falla för grupptrycket när det kommer till fest.. Låter inte bra, jag vet :D Haha..

Är så ledsen att min älskade Mimmie ska åka i väg till fjällen. Har knappt setts sen jag kom hem vilket är supertråkigt. Förhoppningsvis får vi hela hösten -09 ihop! Var kul att träffa henne i kväll och vi kommer säkerligen att ses en snabbis imårn kväll/ natt också! Men hon kommer ha skitkul där uppe...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ser man på, ser man på..Heby alltså :P

2008-12-13 @ 18:22:20
Postat av: julia

HAIF-are, kan inte bli bättre =)

2008-12-14 @ 16:09:32
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0