It's done

Nu är jag människa igen! :) Feels good. Hade sista tentan för denna kurs i dag. Jag har verkligen begravt mig i plugg sen förra onsdagen. Bestämde mig för att disciplinera mig BIG time då jag verkligen verkligen ville klara den här tentan. Failade ju rätt säkert förra man det har jag redan skrivit om! Man fick sitta mellan 9-13 och jag lämnde in tentan 12.55 :) Kändes inte helt åt fanders, nu tänker jag hålla tummarna :)


Sonja försöker visa hur trött hon är på det här :)

Bra ordning!

Jag, sminkad och fixat hår. Hade nästan glömt bort hur man gjorde!

Tentahuset!

Nu har jag varit i någon slags koma i några timmar. Ska egentligen till Snerkes i kväll men är inte jättetaggad. Om de andra går ut tänker jag överväga att joina.. Ska ju ut imårn också.. Hmm..

Den som lever får se! :)

Nu ska jag njuta av mitt liv och hitta julkänslan. Har verkligen bara haft skola i huvudet sen november.. Behöver en andningspaus och som jag ska njuta :) Iiihhhh! Hehe..

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0