it's going down, do-do-do-down..

Nu ska jag och bror alldeles strax bila i väg till bror för att spela tv-spel.. Fick reda på att man var tvungen att veta sin vikt för att kunna spela med den där Wii-fit-grejen.. Har tänkt att jag ska väga mig ett bra tag nu. Något som inte händer speciellt ofta. Vill ju så gärna att mina fransk-cookies ska försvinna men som ni har läst har jag aldrig riktigt kommit i gång med träningen..

Iaf..

Ställde mig på vågen nyss och fick en smärre chock. Jag har gått ner 1,5-2 kg. Känns jättekul! Jag har alltid trott att sånt där bara går med hjälp av bra mat OCH träning.

Märta rätar upp ryggen lite extra i dag, glad och nöjd! :)

Nu kom bror och satte sig bredvid mig i protest. Better start rollin'!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0