jag är ledsen

Vad händer???

Så fort jag får en host-attack börjar det rinna tårar..

Tur att jag sitter själv annars skulle ju folket börja undra vad jag är ledsen för..

Kikar liksom på EM-krönika 2008 - mycket ledsamt :)

Det är liksom inte en liten fnuttetår utan fasen en hel drös som bara sprutar ut ur ögena!

Hrm.. Kanske är så att jag har så mycket slem i kroppen som vill ut - tar alla vägar det bara kan liksom..

Fyy fasen, vad äcklig jag är! Hahaha....

Dags att sova nu tror jag :P

Ciaoo.



Kommentarer
Postat av: mimmie

hej pinglan du, har ju försökt att styra upp min blogg nu också så du får kika in iden om du inte redan har gjort det.=) puss på dig älskling

2008-12-22 @ 12:14:28
URL: http://miimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0