Kasse som kasse

I stan sitter det stora affischer med reklam för Willys och jag tycker att de har misslyckats lite lätt med deras slogan.

"Vår affärsidé - Sveriges billigaste matkasse"

Så vitt jag vet kostar deras matkassar precis lika mycket som de på ICA, Konsum, Hemköp och alla andra matbutiker. Vem bryr sig om själva papperskassen/ plastkassen?? Det är väl det man lägger ner i kassen man vill ska vara billig..

Jag säger då det, Willys!


uppd. 16.49

Märkte att folk tror att jag inte såg det riktiga budskapet i själva budskapet, men joo, det gjorde jag.. Ville bara vara lite ironisk men det gick inte riktigt hem hos folket :)

Får väl vara tydligare nästa gång...






Kommentarer
Postat av: A

Men de är väl de dom menar iaf Marthina?Att de är det som är i kassen som är Sveriges billigaste matkasse!

Eller du kanske var ironisk vad vet jag?

2008-12-29 @ 11:35:46
Postat av: Philip

haha, tänkte du verkligen steg 2 här muerta?... :) eller var du bara ironisk? hehehe

2008-12-29 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0