koma

Jag är döööööd....

Hade tenta mellan 9-13 i dag. Lämnade in den runt en tjugo i tolv. Det kan ha gått hur som helst. Verkligen. Bara att hålla tummarna nu! Så vad ni än gör, släpp inte tumgreppet!

Har gått på stan hela eftermiddagen. Letat julklapp till paps - gick inge bra alls. Får göra ett nytt försök i veckan. Nu sitter jag här, heeelt slut. Koma, jajamensan! Har tänkt fixa facet i en timme snart. Orkar inte. Måste snart, innan denna lördag är slut. Ska bege mig till Hebbe och Erica för att förfesta och sen utgång. Det är tanken iaf. Just nu är utgång och alkohol långt i från vad jag vill.. Vi får la se vart kvällen tar mig.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll.

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0