lugnet

Back on the road! :)

Ska alldeles strax sätta i gång med dagens plugg. Läsning av pocketböcker!

Men innan dess måste jag berätta något riktigt häftigt. I onsdags kväll städade jag big time här hemma. (Bror var lite förvånad över hur det såg ut med tanke på hur fint det var i början av min flytt...) När jag vaknade i går tittade jag runt i rummet och något lugn infann sig. Scary som sjutton men så sant som det är sagt. Den hänger fortfarande kvar.. Hmm, kanske har något att göra med den fuckade tentan jag gjorde i onsdags.

Asså den tentan... Jag skrev mitt första IG-prov någonsin och jag orkar inte bry mig. Var bara så irriterad på hur han hade lagt upp tentan. Vi hade liksom tenta på hela franska historian, från år 0 till i dag. Han har frågor från 1800-talet och framåt. Plus att det var typ frågor om lagar etc. Mm, är ju veeeerkligen det man fokuserar mest på om man har hela historian??? Nej! Och hans ord om att ta frågor från instuderingsfrågorna vi fick - bullshit! Två frågor kunde man associera till instud. frågorna. Något lättade från mina axlar när den var gjord iaf - mycket skönt och mycket välkomnande. Hade ju inte varit så glad dagarna innan som jag skrev, hehe..

Det roligaste som hänt de senaste dagarna är att lillebror sov här i onsdags. Var jättekul trots att vi inte sågs så jättemkt den kvällen då han hade annat för sig. Men jag saknar honom. Snart jul och då ska jag njuta av att vara hemma hos la familia. Pussa på min kärlek, Harry, hela dagarna! :)

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0