Mys, mysigare, mysigast

Vad mys det är att vara hemma..

Smög upp Harry i min säng när jag lade mig i går. Han sover alltid i mamsens och papsens säng men han får inte komma upp från början. För att han skulle sova hos mig var jag tvungen att köra på det och han låg hos mig hela natten.. Mys, mys.. Mamma kom in i morse - nog mest för att hon saknade Harry.. Jag och Harry skulle sedan ut på morgonprommisen aka. kissning och tidningshämtande. Kilade förbi farmor där det bjöds på havrekex och glögg. Ännu mera mys :)

Nu sitter jag och slevar gröt, vilket går riktigt segt. Märtan har börjat bli lite småsjuk. Inget jag tänker skylta med för jag har inte tid med sånt. Skulle ju börja med träningen ordentligt nu.. Ignorera, ignorera! Jag, sjuk? haha, vilket skämt! Ska vila över helgen men som sagt, jag tänker inte säga att jag är sjuk. Det funkade en gång i Frankrike och sen dess tror jag stenhårt på det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite innan det vankas jobb. Tallis i dag igen, 13-21. Har ju varit mer taggad för jobb kan jag säga men får göra det bästa av det :)

Hoppas ni får en bra lördag!

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Bella

vad fanken snackar du om? du mår asbra eller? du känner dig inte ens det minsta sjuk eller hur?

2008-12-20 @ 15:21:19
Postat av: Marthina

Bella: Du Bella.. Jag har aldrig varit sjuk och kommer aldrig heller att bli. Jag föddes till att vara en frisk människa! Jag, krasslig?? Pyttsan! :)

2008-12-20 @ 22:41:57
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0