soo sick and tired of this

Denna blogg kommer att gå på sparlåga ett tag nu. Detta då jag just nu inte är positiv alls. Ser allting från den negativa sidan. Skolan kind of kills me sakta men säkert. Får verkligen kämpa för att klara av att plugga just nu. Vill bara knögla ihop alla papper, stampa på dem för att till sist spy på dem. Och sedan låta dem ruttna. Haha..

Just nu är allt så intensivt. Jag och Sonja (och typ alla andra i klassen) började tänka på onsdagens tenta efter grammatiktentan i lördags. Sonja och jag började i dag - tentan är om två dagar. Allt är kaos.

Det enda jag kan göra är att bita ihop, tänka positivt och göra mitt bästa. Dock känns det som en omöjlighet just i dag. Thank God I have Sonja next to me! Om inte hon hade sagt massa positiva saker hade jag gett upp innan jag ens börjat.
Just nu lever jag inte... Jag har typ gått runt i mjukiskläder, lilla my-frilla och osminkad i två veckor nu. Städat rum? Ehh... Det enda jag har i huvudet är skolan. Jag vill bara få allt gjort så jag kan börja leva igen. Not good. Illa.

Usch, vad negativ jag är. Usch. Better shape up!

Nu ska jag gå och göra lite lunch. Ska göra mitt bästa för att få tillbaka de positiva tankarna! :)

Puss och kram.

"munnen den ska skratta och va' glad...." :D

Kommentarer
Postat av: julia

tänk så skönt det är efteråt. brukar bli lättare då.

2008-12-08 @ 16:04:43
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: Marthina

det du har kallas tentaångest och mamsen vet hur det känns. du kommer att fixa det. du fixar det mesta om du bara kan framkalla lite positivt tänkande...



mamma

2008-12-08 @ 18:44:06
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0