The love of my life

Jag har hittat killen i mitt liv. Jag är så sjukt kär. Vet att det är evig kärlek. Killen/ mannen i mitt liv heter Harry. Vi har sovit ihop två nätter i rad. Även om vi sover skavfötters vet jag att vi är match made in heaven! :) Vi var ute och promenerade med farmor i morse också. Helmys! :) Efter promenaden lekte vi lite i soffan.. Det gjorde fasen lite ont men kärleken är väl inte en dans på rosor jämt heller?! Haha, nej nu ska jag sluta vara jobbig :P

Nu väntar jag på att morfar och Sivan ska kika över. Morfar kommer inte vara med oss på julafton så han kommer hit i dag. Dessutom ska han ta med ett recept på kolor som mormor alltid gjorde till jul. Dem kolorna är inte att leka med, har saknat dem sen hon klev in genom himlens portar.. Hoppas vi lyckas med dem!

Ska hinna städa lite i köket innan bror och jag åker till bror2 och hans bruuud. Ska spela Wii. Jag måste fasen vara den enda svensk som inte har spelat det. I kväll kan jag bocka av det på min to-do-list :)

Och sen då.. Taco till middag. Magen kommer utvidgas tre ggr om. Det är ju så jäkla gott :) Och inte nog med det, efter middagen ska jag och Harry bege oss till Heby city.. Harry och Knuttan ska leka med varandra - hoppas verkligen de gillar varandra. Ska bli trevlans att träffa Julia också. A really nice girl, like her a lot! :)

Hahaha.. Jag tycker synd om min lillebror i bland. Jaa, att han har mig som syster alltså. I går kväll satte jag mig bredvid honom i soffan och började snacka om "blommor och bin". Kände att jag var tvungen att ha det samtalet med honom. Tror han innerst inne gillade samtalet :P Man måste ta sitt ansvar som storasyster, visst då?! :)

Fram med hink, skurmedel och trasa.. Här ska skuras som aldrig förr..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0