Lucia med sambatakter

Gårdagskvällen var en trevlig afton :) Luccegasque på ÖG och Sonja, Ajni, jag och Elin satt tillsammans. Det enda sättet att kunna berätta hur det var är att visa bilder.. :)




"nu går vi in i skogen..."











samba-tåg i hela salen!





Kanin-posen

chokladtårta till dessert :)

sked-trummande!







efter allt trummande såg det lagom fräscht ut :)

En mycket rolig middag med härliga tjejer. Satt sedan mest och pratade med trevligt folk innan det blev 50 meters traskande hem vid halv fyra. Jag lyckades faktiskt bra med självdisciplinen, känns bra i dag.

Och på tal om det måste jag get back to work. Blev lunch på stan med Basta så nu är det tillbaka till pluggandet som gäller! :)

Herre min je.. Det är ju tredje advent i dag. Jiiises. Ja, ni ser ju hur julig jag är... Shit, tredje advent :) Mys..

Enjoy eran söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0