Marthina har tråkigt

Ho ho ho i stugan..

Märta is in da house...

Marthina heter jag och försöker febrilt skaka liv i just mitt liv. När sådant inträffar är humornivån låg. Mycket låg. Haha, det här inlägget kommer bli ordbajsning utan dess like..

Jo, märta klev upp imorse och kände att ack, ack, ack så många timmars plugg jag har missat nu. In med grötskeden i munnen och sedan vidare mot böckerna. Har fasen lärt mig rätt mkt i dag. Sånt man tyckte man hade koll på och där poletten nu har trillat ner för att man förstod själva sambandet, halsbandet, dansbandet. (Percy Nilegård i all ära, han sa väl nå sånt här lr nåt :D) Helt perfa ju :)

Gjorde sedan en satsarlunch utan dess like. Fisk i folie och grejer. Okej, den blev lite, lite torr och smakade inte så mkt men i övrigt var den god. - Vad finns det kvar då egentligen? frågade en i korridoren mig. Haha.. Ambitiöst var det iaf! :)

Wejj wejj.. Kilade över till Sonja för att hämta ett häfte och hey and ho, vi lyckades fasen plugga lite. Var inte alls planerat, kanske därför det fungerade. Nice, nice..

Om cirkus (hej mellanstadiet) tjugo minuter kommer min alldeles egna baby in här och säger: Hej. Ska vi gå till Willys då? Varefter jag svarar: Ja, visst. Ska bara ta på mig jackan och skorna.

Därefter satsar vi på att lyckas med diverse julbak. Bilder kommer nog att komma också, surprise surprise!

Om jag fick umgås med ett gäng femåringar nu skulle jag ha grymt roligt. Säga massa kiss och bajs-ålder skämt och asgarva. Haha.. Sådan nivå är jag på i dag känner jag. Maybe it's time to grow up?



Nej, nu räcker det för i dag..

Kram, kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0