R.E.A

I går begav jag och mamsen min ut på mellandagsrea-jakt. Jag brukar alltid, och då menar jag alltid, misslyckas med det där med rean. Fastnar alltid för det som det inte är nedsatt pris på.

Jag kom hem med läskigt mycket för dem pengarna jag betalade för allt. Jag köpte näst intill bara rea-grejer. I've finally made it :)


Skjortan som jag kikat på hela hösten - nu 99 kr :)

nyårsklänningen hittades. Intetsägande på bild men mkt fin
99 kr :)

Mucho het mössa 59 kr (inte rea)

"Knästövlar" (Ten point) 597 kr (1195 kr)

+ mascara, foundation, BUS och underkläder men det är inget som visas upp offentligt - bara de riktigt lyckligt lottade får se de snygga under (fiffigt skrivet, ja visst)  jag köpte ;)

Nu har jag iaf uppdaterat med saker jag verkligen behövde. Syftar på allt men stövlar och underkläder var verkligen behövligt!

Och på tal om foundation... Har inte använt det sen sexan kanske. Jag är helt off i den kategorin. Testade den i morse - jäkla jämn färgen i fejset blir :) Lite av grundidén med foundation men har inte trott att det gör sån stor skillnad.. Haha, snacka om att vara efter!

Om två timmar ska jag befinna mig hos frisören och blir ultrasnygg i håret. Älskar hon jag går till, hon lyckas varje gång. Sjukt duktig. Hon har fått en ny stamkund vid namn Marthina! Så vill ni bli supersnygga i håret ska ni bege er till Ragdolls! :)

Puss kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0