När jag går i mina gyllene skor???

Nu har jag precis kommit tillbaka från gymmet. Gick sådär, kroppen känns sovande när jag tränar :S Bör få ordning på det där med mat och sömn nu, back to the routines! Var inte det jag skulle prata om.. Nej.. Något riktigt hemskt..

Lr.. Gympasset började med att jag såg en riktig heting. Verkligen på tiden! Är det inte så att man oftast ser hot guys på gymmet, att det är där de hänger? Tror det är en skröna jag.. Lr så är jag fortfarande inne i min anti-kill-period där jag inte ser snygga killar någonstans.. Men han jag såg i dag.. Say hello to mama ;) Haha.. (gör Bellas härliga ljud)

Men sen.. Håller på att stretcha på mattan i stretchhörnan när det kommer en kille som är barfota. barfota. barfota. Hör ni vad jag säger lr? Jag tillhör den kategorin människor som ogillar fötter väldigt mycket. Den kategorin som tycker att killfötter är äckligast av dem alla. Yuck! Och denna karls fötter var ju värre ändå. Och han går inte upp på mattan och stannar på en plats, nej han går runt på typ hela jäkla mattan för att mattan ska suga upp allt äckligt i hans fötter.. Jag låg där och kände mig ungefär som på den där nedrans dejten som ni har läst om... Ja, nu fattar ni känslan.
      Där jag ligger och stretchar inser jag en gång för alla att den där stretchmattan innehåller läskigt mycket äckliga saker. Tänker inte skriva vad jag tänker på! Man kan ju få kväljningar för mindre om man säger så.. tänker jag där jag ligger med fejjan ner i mattan!
      Vidare går han med sina fötter precis bakom mitt huvud. Hallå?! Då började tankarna skena i väg.. Vill påpeka att jag inte brukar offentliggöra såna här dumma tankar för det är så onödigt men denna gången får det gå.. Började tänka på att han kanske var en sån där naturmänniska som lever i en koja i skogen och som alltid går barfota. Sen fortsatte tankarna i väg till eldstäder, jakt osv. innan jag vaknade upp ur mina djupa tankar av att han hade gått.

Varför går man barfota på ett gym???

Nu ska jag försöka få i mig något att äta. Asså ni fattar inte, fötterna var inte fina. Typ blånagel på ena stortån och tror fasen det var lite blod på den andra.. Ja, ni hör ju.. Och dem där naglarna gick vid mitt huvud!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0