I am a future chef?

Om jag hade varit med i Gordon Ramsay's Hells kitchen hade jag fått en utskällning utan dess like. Stod och stekte lax, vred ner fel platta (använde tre stycken ju!) och vips så var mina två laxbitar svarta och strax därefter blev det en sk. rökutveckling.  Jag öppnade fönstret, Martin plockade ned brandvarnaren, jag stängde dörren till korridoren och hej och hå. Där stod vi i köket i laxos. Mys, mys.. Haha.. Som sagt, man måste misslyckas lite innan man lyckas. Och på tal om att lyckas, Märta herself gjorde världens göttaste röra till laxen. Oj, oj, oj säger jag bara. Martin blev nog förvånad efter att ha sett hur jag handskades med laxen. Den där röran blire fler ggr, oh yeah! :)

I övrigt har jag satt suttit på ög hela dagen och pluggat. Ingen av mina två pluggbuddies var speciellt sugna på att plugga, men jag måste säga att jag är nöjd över mitt presterande i dag. Faktiskt!

Tiden har nu dragit i väg alldeles för mkt, får bli vilodag från träningen i dag istället för imårn...

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0