Åå, Ää, Öö

Jaa, ni har nog förstått vad jag vill få fram. Kortet kom i dag :D:D:D Shiit vad glad jag blev/ är. Blev som en unge på julafton..Haha.. Hade planerat att jag skulle sitta och plugga fram till fyra då jag börjar jobba igen men det kommer nog inte att hända nu! Har ju tidigare skrivit att jag starkt ogillat det franska tangentbordet men jag hade tydligen vant mig för jag skriver fel hela tiden nu..Haha.. Efter att jag har skrivit detta inlägg så lägger jag upp massa bilder, så nu behöver ni inte tjata mer ;P

Satt och pluggade lite för sent i går vilket visade sig i dag. Har bestämt mig för att plugga på eftermiddagen hädanefter. Hoppas det funkar bara!

Jo, en sak..Det harit ganska svårt med Pia. Hon har inte velat att jag ska följa henne till skolan osv. men i dag gick det bättre än det har gjort hittills. Kändes jättekul! F. och jag har pratat om situationen med Pia ganska mycket och F. tror att Pia inte ritkigt har förstått vad jag gör här hemma hos dem. En kväll frågade F. Pia vad jag hette och Pia hade svarat "maman". Vi undrar lite över om Pia tror att jag ska ersätta F. Har ju bara gått en vecka så vi har massa tid kvar att lära känna varandra på.

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Laddar upp bilder i stället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0