Biff à la märta!

Onsdag i dag. Känns som om veckorna går så fort. Antagligen gör dem inte det eftersom jag bara har varit här i 2½ vecka.. Hehe.. Orkade inte skriva något mer i går, hade ingen inspiration alls. Kanske går bättre i dag.

Ligger i sängen fortfarande, är ju sovmorgon i dag och jag valde att sova ut. Dock har några hållt på och såga med motorsåg hela morgonen, har vart så ändå sen jag kom ungefär. Tror de renoverar grannhuset eller nå. Som tur är har jag inte börjat stört mig på det så jättemycket än men antar att den dagen kommer den med! Hehe..

Dagens planer är:
- jobba 10.30 - 12.30
- plugga
- cykla till gymmet och bli medlem
- jobba 16.00 - 19.30

Just det ja, efter St Germain i går åkte jag och Emelie till Rueil (hon bor där) för att kika på ett gym. Det var perfekt kan jag säga. Åhh, vilken lycka i kroppen. Var rätt dyrt, men det får man räkna med i detta hej-jag-gillar-inte-att-träna-land. Egentligen kunde man bara bli medlem för ett helt år men det gjorde ett undantag för oss om vi ville. Pratade med mammsen och pappsen på kvällen för att höra lite och nu är det bestämt. Jag ska börja träna där, lyckan i mig är stor! Gillar verkligen att träna på gym...

Käkade middag med F. och C. i går. Kände mig tvungen att fråga om det var bestämt att de skulle tilll Bretagne på påsklovet. Bella och jag hade ju börjat planera grejer och jag ville veta säkert. Nu vart det ju så att jag skulle tydligen med dit och om Bella vill får hon följa med. Känns kul att åka dit men samtidigt hade vi ju börjat planera massa annat, ska ju dit i juli igen liksom. Men får se ljust på det hela, F:s släkt verkar jättetrevlig och förra året hade man kunnat bada utomhus :)



Isn't it hot, is it???

See you later...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du
verkar ha ett rätt soft schema ;) hihi! Ha en underbar dag!

2008-02-27 @ 10:55:25
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: Jobbar typ två timmar på fm. å sen 3½ på kvällen. jo,e rätt soft. Men skola däremellen. ska snart skriva ingående om mitt liv här, håll utkik! :) ha en bra dag du med!

2008-02-27 @ 11:51:37
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0