dagen i bilder

Är så sjukt trött. Sa god natt till F. och C. direkt för jag kommer nog att slockna rätt snart. Visar bara bilder nu, de säger det som finns att skriva.

              

1. made it :)
2. såhär ser det ut under promenad, var inte meningen att kapa mitt huvud men...
3, 4, 5. denna älskade rutschkana (= toboggan)
6. årets andra blomma. coolt det, Karl...Hallon! :D

Nej, ska nog lägga mig och läsa en bok eller nå. Usch, det här är inte alls likt mig. Kanske beror på att jag har lagt mig runt elva flera dagar i rad plus att jag är förkyld.

Sov så gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Lade märke till att marken där vid lekplatsen såg inte så barnvänlig ut. Kvaddar dem är dem ett ända stort skrapsår.

väärt de :)

2008-02-28 @ 17:07:28
Postat av: Marthina

Marcus: vad omtänksamt av dej, har inte tänkt på det faktiskt. Kanske ska prata med borgmästaren om skumgummi eller nå. :)

2008-02-28 @ 19:35:51
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0