Dagen till ära...

Låtsasdödade Pia mig vid frukosten. Vårat förhållande går inte åt rätt håll just nu. Hon hade dock sagt innan att det var "maman" som var nere när det var jag. Förstår att hon vill döda mig om hon tror att ja ska ersätta hennes mamma..Hehe.. Sakta men säkert ska nog detta lösas. Har iaf kunnat sova i natt trots att Pia gråtit x antal ggr - utan öronproppar :)

Det är så sjuukt roligt när man förstår saker man inte trodde man skulle förstå. Läraren är asbra på att lära ut. Ska plugga lite snart tänkte jag, så är det gjort. En av tjejerna i gruppen berättade att det är läxor varje dag. När ska man nu ha tid att träna??? Hmm.. Får försöka lösa det här..

Körde bil själv i dag! Åkte och handlade på Super U. När ma ska hem måste man köra världens omväg bara för att nån dum jäkel kom på att "Jaa, i Chatou ska vi ha enkelriktat överallt, allt för att folk ska få köra omvägar för att komma hem" Tack!!! Haha

Snart helg :)

Vad ska ni göra denna helg?

  

1. the store here in Chatou
2. inte liiiite store matvagnar här...
3. klassrummet där all kunskap intas...
4. Cp-reklam. Vitaminer & antioxidanter??? come on!
5. jag i dag

Kommentarer
Postat av: mimmie

hoho igen=) jag ska kanske ut med tina i morgon för hon fyller på söndag. eller så ska jag kolla på våla hockey. (otippat)och på lördag blir dte tårta för då fyller fasters karl år, sen så blir det nog tårta igen på söndag hos farmor när vi ska gratta tina. ha en bra helg gumman

pusspuss*

2008-02-21 @ 15:42:26
Postat av: Marthina

mimmie: Ganska späckad helg du! så jäkla gott med tårta då:) när ja kommer hem ska vi ut så fort det bara går. Skaka lite rumpa och do our dancemoves;) ha det så trevligt

2008-02-21 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0