det kommer och går

Är precis hemkommen en promenad till Rueil och gymmet. Slutsatsen av promenaden är att det är för varmt för vinterjacka (kappa) och för kallt med skinnjacka. Verkligen dagens i-landsproblem, utan tvekan. Nu kan jag iaf börja träna på gymmet. Nästa gång jag går dit ska kort fixas plus att jag skulle få en handduk och något annat som jag inte förstod vad det var. Säkert en vattenflaska.

        

1. Chatou från bron
2. Seine
3. medlemskap nästa!
4. en liten view av gymmet

Min Sverigelön kom in på kontot i dag och den är redan så gott som borta. Kul?? Njaej, inte direkt då. Men men, livet går vidare :)



Ska försöka mig på att göra crêpes till lunch samt plugga innan det är dags att hämta Ostiane. Båda barnen är hos kompisar i dag för F. hade en jobbig natt, så det är lugnt här hemma.

image81

Puss och kram från Märta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0