Efter regn kommer solsken

Vilken hemsk natt det har varit. Har knappt sovit, har spytt hela natten. Fy... Vaknade i morse när jag skulle börja jobba, gick ned och pratade med F. och C. Drack juice och käka en yoghurt för att sedan gå och lägga mig. Nu har jag till slut börjat vakna till liv igen. Har inte spytt något mer så jag hoppas att det bara var något tillfälligt i natt.

Well, well.. Man brukar säga att efter regn kommer solsken och så blev det minsann i dag. Märta fick paket från Sverige och det hade inte kunnat komma lägligare.

image88

Pia kom uppspringadens med paketet samt en teckning hon gjort till mig för att jag var sjuk. Sötbarn! Två gånger har hon frågat om jag inte ska öppna det och nu är det öppnat, utan att hon fick vara med. Hmm, hon får se innehållet sen. Hon måste ha glömt bort att komma upp. I vilket fall som helst är jag superglad för innehållet i paketet (visste om det mesta men ändå) :

image89

image90

Tackar så mycket till er! Nu känner jag mig genast piggare. Och ja, det är godis i påsen. Mina favvosar, smultronmattor :). De visste jag inte om alls! Ska nog ta ett bad för att fräscha upp mig och sedan gå ned och diskutera resten av dagen, skulle ju egentligen ha handlat på förmiddagen.

Hoppas ni fick en bättre start på dagen än jag fick!

Puss på er..




Kommentarer
Postat av: Alexandra

va konstigt.
Du väljer vilken video du vill ha sen tar du koden i Embed. Kopierar den. Går in på Nytt inlägg i bloggen, trycker på Ändra textredigerare (tror jag det heter, längst ner till höger) och sätter in koden där man skriver texten (om du redan skrivit text, ser det ut som html där), lägger in koden, som du kopierat där och sedan trycker du på ändra textredigerare igen. Då kommer den vanliga "skriv-rutan" upp igen. Då ska du se en gul ruta - det är videon. Tryck på förhandsgranska för att kolla så det verkligen funkar. Sedan är det bara att spara :)
Skriver i bloggen nu om vad jag pluggar o så. Många har frågat.

2008-02-28 @ 12:25:15
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Sonia

Hej gos. Usch för att vara sjuk, det är verkligen inge vidare. Tog en powernap (tre timmar) och drömde om dig och pappsen din. Det betyder nog att jag saknar dig. Hoppas du blir bra snart. Puss

2008-02-28 @ 15:21:31
URL: http://soooni.blogg.se
Postat av: Philip

Hej! lät ju inte som en perfekt start på dagen...men du mår bättre nu lr?
Trevligt med paket :) smultronmattor?? hehe, är det dom som är sura?

Krya på dej!

Kram

2008-02-28 @ 15:54:34
Postat av: Marthina

Alexandra: okej,tack ska testa igen då. Hoppas det verkligen funkar. Då ska jag gå in å läsa...

Sonia: Åhh sööt där. Hoppas det var en bra dröm då:) saknar dej me! Blir många filmiskvällar i höst :)

Philip: Nej,det var det verkligen inte och det är inte
spec. bättre nu heller :( Nej, vet vilka du menar men det är inte dem. De smakar egentligen lite
B men mm,love. Tar kort sen får du se :) Tack så mycket!

2008-02-28 @ 19:34:14
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0