En vecka

En vecka har nu. Trivs verkligen jattebra sa ni behover inte alls oroa er om ni nu gjorde det :) I morse borjade bada barnen grata nar vi skulle ga till skolan/ dagis. Haha. Gick bra nar vi val gick. Pia och jag korde tre lopartavlingar och hon vann alla tre. Tur att man kan kontrollera tavlingsintinkten ibland! Hehe..

I Svenska kyrkan i gar at vi scones med sylt och gradde!!! Har nagon av er gjort det nagongang??? Var val helt okej men vart tog den gamla hederliga osten vagen? Aja..

Filmen vi sag i gar heter "Out of Africa". Vi hann inte se klart den men den verkar ju helt okej. Ar fran -83 eller na. Kommenterar den nar vi sett klart den. F. och C. pratade om middagen pa lunchen och sa att Bella garna fick ata hos oss. Sagt och gjort. Vi gick ned da de brukar ata middag. De hade redan atit och nar vi kom ut i koket hittade vi ingen mat. Jag fragade var maten var och yeeeey, ett missforstand hade skett. Vi skulle alltsa laga sjalva. Skamdes jattemycket..Bortskamda Marta! Haha.. Ska ju laga sjalv enligt bestammelserna men hittills har jag sa gott som alltid atit samma mat. Aja, lar mig hela tiden :)

Nu ska jag snart aka till St Germain for min forsta lektion. Ar lite nervos. De andra i min grupp har ju last mycket langre. Har inte riktigt forstatt systemet men hoppas att det kanns bra iaf. Laser bara denna vecka nu for sen ar det tva veckors lov har i Frankrike. Ar det inte lov dar hemma nu med???

F. har bestund med nagra vanner i rummet bredvid just nu. Far vara med om jag vill men har valt att inte vara med. Ar anda lite mysigt nar det sjunger och sa. Nagon sondag ska jag nog folja med till kyrkan. I gar var C. och Ostiane som var dar.

Nu ska jag hanga upp min tvatt innan jag aker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0