...

I kväll har Jossan, min kära gullfia, 20-års partaj på BJ. Behöver inte skriva att jag skulle vilja vara där va?! Skulle verkligen vilja gå ut på BJ i vanliga fall men i kväll... Det där kommer bli super! Hmm, ni får festa för mig med.


Enda bilden jag hade på oss. Skärpning på en fronten, Märta!

Pratade med mammsen på MSN nyss. Camen var på och jag hämtade tjejerna. De förstår inte riktigt det där med camen men tycker att det är otroligt spännande och roligt. Ostiane säger alltid saker som: "Där är min tröja" eller nå. Det är liksom det roligaste, att de ser sig själva. De är så söta de små liven :)

Ska pallra mig ned i köket och inta lite föda tror jag. Kanske ska ta med en film upp på rummet och titta på. Just ja, tittade på en barnfilm som stod på i dag. Var både på engelska och franska, helt suverän. Den ska jag fortsätta titta på :)

Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: mimmie

hoho.. du jag är ledsen men jag hann inte att kolla jackan idag. filmen började tidigare än vad vi trodde.. och kan ju tyvärr inte kolla den nästa vecka heller eftersom jag ska bort.. sorry=(

2008-02-29 @ 22:53:41
Postat av: mimmie

filmen var skit bra.. den måste du bara se när du kommer hem.. den va jätte roligt =) puss på dig söt'

2008-03-01 @ 10:45:12
Postat av: shoebox

444 unika besökare betyder att det har varit 444 olika personer inne på bloggen under den dagen :)
Sedan kan man ha 600 hits på en dag kanske, och då betyder det att det är några personer som varit inne på bloggen flera gånger. Går tex du in på min blogg flera ggr samma dag, blir du en unik besökare den dagen, men det blir flera hits (träffar).
Hoppas du förstod :)

2008-03-01 @ 10:58:38
URL: http://shoebox.tjejsajten.se
Postat av: Marthina

Mimmie: Ska se filmen då :)

Shoebox: Fortfarande lite frågetecken men nu börjar det ljusna lite i tunneln iaf :) Tack.

2008-03-02 @ 00:14:41
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0