Forsta dagen i Chatou

Forsta dagen har. Vi ska fixa internet till mig inom nagra dagar sa att jag kan sitta vid min dator. Ar inte latt att skriva pa ett franskt tangentbord vill jag lova. Allt sitter pa fel stalle. Har redan mycket att beratta men det kommer nar jag har mer tid och kan sitta vid min dator. Kanns iaf bra. Ostienne vill bara ha hjalp av mig. Snabba puckar :) hehe..Nu ska jag ata ett litet mellanmal for att sedan kolla nar de badar. De haller pa nu sa jag far skynda mig.

Ar varvader har i dag. Annat an det graa hemma i Sverige. Klarbla himmel och sol hela dagen :)

Hors snart igen..



. den obligatoriska flygplansbilden
2. märta in the air
3. Paris - ser ni Eiffeltornet. Coolt, tycker jag!
4. märta framför trädgården, det är vårigt :)
5. Ostiane under vår promenad

Kommentarer
Postat av: Mamm

Hej gumman
Det är lite tyst här hemma. Kan man chatta med dig på msn? puss och kram

2008-02-11 @ 18:37:35
Postat av: Pååpa

har arbetat i dag... haft mina blaaklaader. kram

2008-02-11 @ 18:39:57
Postat av: mimmie och adam

vi är inte ett dugg avundsjuka. adam har vunnit på lotto så nu ska vi till thailand nästa vecka=) hehe. hoppas du har det bra i alla fall och att allt går som planerat.

puss på dig!

2008-02-11 @ 19:19:30
Postat av: Abbe

Härligt att höra att du har de bra:)

Men vi har faktiskt också haft ritkigt vårväder här hemma;)

Hade bra! puss kram

2008-02-11 @ 21:38:55
Postat av: marthina

Mamma: Innan denna vecka ar slut ska jag ha fixat internet at mig. Det ar malet iaf. Da kan vi prata pa msn. Gillar inte att sitta vid deras dator da tangentbordet ar superjobbigt. Hehe. Skickde medd. till dig idag, fick du det? Puss kram

2008-02-12 @ 15:38:37
Postat av: Anonym

Pappa: Okej,harligt :)

Mimmie och Adam: Jag hoppas ni skojar. Shiit! Om ni nu inte skojar sa ha det underbart. Fasen sa harligt!!! :)

Abbe: Jaha, da var det inte lika kul att beratta det da. Hehe..

2008-02-12 @ 15:42:03
Postat av: Amanda W

Hoppas allt är bra Marthina! Det ska bli roligt att läsa vad du har för dig! :) Ta hand om dig, pusspuss

2008-02-12 @ 16:02:12
Postat av: mimmie och adam

haha det är klart att vi skojja hehe, tyvärr=)

2008-02-12 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0