Fredag, Friday, Freitag, Vendredi

Nu är det full fart mot helgen som gäller. Ska iofs bara ta det lugnt i helgen men helg är alltid helg :) Några släktingar från Finland är hemma hos farmor min och jag skulle så gärna vilja vara där och träffa dem. Var alldeles för länge sedan. Mamma och pappa, en resa till Finland i höst kanske??? Tycker det är på tiden...

Med mig är det bättre i dag. Var nog den där 24h-bakterien som jag hade hoppats på. Har dock asont i magen men det är nog bara för att jag knappt har ätit något. Tänkte att jag skulle ha jobbat i dag men C. tyckte att jag skulle vila ut ordentligt. Sagt och gjort, ligger nu i min säng och vilar.

  

1. det är väl en sådan här man ser i disneyfilmer? Helt super är den iaf!
2. detta är smultronmattor! Kanske smakar lite B, älskar dem iaf :D (finns på ICA i tifen och säkert andra icor    också:) )

Är ca. 13 grader i Paris i dag sa de på radion. Mmm, börjar förstå lite av vad som sägs i media nu. Har knappt tittat på TV hittills. Försökte mig på nyheterna en kväll och så tjuvkikar jag lite när barnen tittar på barnprogram på morgonen.  De snackar ju så jäkla snabbt.

Happ, vad ska jag göra i dag då??? Har ju redan kikat på alla bloggar jag läser. Jag är verkligen bloggberoende, jag erkänner. Kanske skulle ta och sätta mig in i någon bok. Har ju börjar smygtittat i "SJÄLVKÄNSLA NU", verkar väldigt givande faktiskt.

Vad har ni för planer för den stundande helgen?
Vore ju kul om någon svarade på min fråga :)

Puss kram

Kommentarer
Postat av: mimmie

hallå vännen!! jag ska ju som sagt ha cup. vet att du blir avundsjuk nu men jag ska ta jätte mycket kort och försöka filma, så att du får se. sen i kväll så ska jag och adam på Bio så i kväll blir det godis igen ;)och sen så åker jag till sälen på måndag, och då ska jag försöka hålla dagbok varje dag om vad vi gör.. puss pårè

2008-02-29 @ 10:52:52
Postat av: Marthina

Hehe har precis läst om det där i din blogg men är alltid bra med updates:) Blir superglad om du gör det. Gud va skoj! Godis är gott, Tyvärr! :) Åh, är det redan??? Shit..En månad? Ja, skriv så det glöder. Vill veta vad som händer däruppe! Lycka till med allt och PUSS

2008-02-29 @ 11:28:16
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0