Laxlasning!

Okej, ett snabbt inlagg innan laxlasning. Mmm, fick typ tre laxor i dag. Jesus amalia. Insag att jag har laaang vag kvar innan jag pratar franska flytande men larde mig anda lite i dag :) Vi ar typ nio stycken i "klassen" och det ar bara jag som ar svenska. Kom for sent ocksa, akte harifran kvart over elva och lektionen borjar da. Aja, forsta gangen. Dalig bortforklaring, jag vet. Antar att mammsen och pappsen suckar at mig nu :) Eftermiddagen spenderades hos Bella och vi tog en cykeltur i Le Vesinet. Vi letade upp huset dar den kanadensiska familjen som jag skulle ha akt till bodde. Som tur var sa bodde de inte i VARSTA huset..Haha..Dock var grannhuset ett slott typ. Herregud. Nar och om nagon kommer hit ska vi aka och titta pa hus :) Bella och planerar en utflykt med hustittande i helgen.

Gick och handlade nu pa kvallen. Kopte lite mat samt block och pennor. A mamma, kollade pa pennor i tio minuter sakert. Ar verkligen kul att gora det och jag ar val medveten om att det later sjukt men iaf :)

Nej, dags att gora laxorna..

Just det, som ni marker kom inte det dar kortet till datorn i dag :(

Era planer for veckan?? Skriv garna sa har jag nagot att gladjas at nar jag bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Tony Althén

Hallå där !
Det verkar som du har det bra i France..

Här hemma är vi febriga & hostiga omvartannat.

Som du kanske ser så är klockan rätt så mycket så det är väl dags att krypa till kojs .

Ingela eller jag mailar väl lite då & då.

Hade bra så hörs vi om nån dag

Tony...........

2008-02-18 @ 23:09:30
Postat av: Marthina

Tony: Hej:) Usch stackars er:( Hur är det med er? allt bra i knät nu?? ja, vi får prata via mejlen :) hälsa alla!

2008-02-19 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0