Märta är glad

Känner mig så glad just nu. F. och jag hade sk. debriefing i dag - det skulle man tydligen ha efter en vecka. Pratade om hur det kändes osv. Hon hade tackat Gud för att hon gillade mig så mycket eller nå. Hon sa också att hon redan märkt skillnad i mitt språk. What a hallelujah moment!!! :) När det sedan på kvällningen blev en promenad till affären med de små talade jag om för Pia att vi tre är som en tre systrar osv och efter det har det gått bra. Det kan ju vara som vanligt i morgon men då är de bara att fortsätta tills det är inpräntat. Hon kan ljuga den ungen, försöker köra över mig. Lyckades dock överlista henne :)

Vare någon av er som ringde hem hit i dag? F. sa att någon Barbara hade ringt. Problemet är bara det att jag inte känner någon Barbara. Haha :)

Ska börja skriva om lite annat här i bloggen samt lägga in mer bilder från vardagen, tänkte jag. Tycker det är så tråkigt att bara skriva om dagarna, känns inte sådär jätteintressant. Vad tycker ni?

Nu, bad!



1. märtas outfit for the moment
2. mitt badkar. Ni kan ana den snygga väggfärgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0