Mitt äventyr börjar snart.

Jag reser om 19 timmar. Då börjar mitt äventyr i Frankrike. Känns väldigt spännande. Resfebern gör sig påmind lite då och då :) Haft lite middag här hemma i kväll samt packat. Liite övervikt har det blivit men för en gångs skull har jag packat så gott som allt på en gång. Brukar aldrig lyckas med det annars.

Ni vet ju kanske inte vad jag ska göra?! :)

Märta ska åka till Chatou utanför Paris för att arbeta som au-pair. Planen är att jag ska vara där i sex månader, februari till slutet av juli. Familjen består av mamma, pappa, dottern Pia(3 år) och andra dottern Ostiane(2 år). I slutet av mars kommer även ett till barn. Pappan Christan kommer att jobba på Irland i veckorna och mamman Frédérique kommer att vara hemma så länge som jag är kvar. Planen är att jag ska bo med dem på Irland under juni månad men det är inte riktigt bestämt ännu. Nu vet ni vad mitt äventyr är! :)




Hörs snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: max

nu åker grävlingen iväg! ciao ciao! och bye bye!

pusskram

2008-02-10 @ 14:18:10
Postat av: mimmie

nu bär det verkligen av gumman. trodde inte att du skulle göra det där ett tag. men nu får du ha det så bra så får vi höras via telefon och brev nu den kommande tiden framöver ett tag. ha det så kul nu gumman. och glöm inte att jag är hemma och väntar på dig när du kommer hem, för då ska vi till malaga=) (LÄNGTAR) puss kram

2008-02-10 @ 15:58:31
Postat av: mimmie

haha menade ju förstås magaluf=)

2008-02-11 @ 10:01:33
Postat av: marthina

Mimmie: Trodde inte heller pa det ett tag ,en nu ar jag har. kanns jattebra. precis, vi ska till maggan:) sen norge! puss

2008-02-11 @ 17:13:47
Postat av: Pappsen

Hallå Marthina. Hoppas det gick bra i skolan idag. Det är inte så många som gör sin första dag i skolan vid din ålder, men sent ska syndarn vakna. Skönt att du trivs med din familj och du med dem. Hoppas de har samma stryktåliga golv som vi har hemma!! om hälarna skulle komma till användning.
Hälsa dina "nya" vänner och antar att vi hörs senare idag. Kram

2008-02-18 @ 15:32:24
Postat av: Marthina

Pappsen: Jo,det gick bra aven om det ar laaaang vag kvar! :) Haha, syndarn..okej..Du, nar jag gar i trappan knapper det i foten sa gott som i varje trappstag!!! varre an hemma ju..Hoppas inte att halarna eller dorren for den delen kommer till anvandning! :P ring mej imarn, vi ska snacka pengar!!! :) efter atta..puss kram

2008-02-18 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0