Paris - karlekens huvudstad!!!

Jag, Bella och Lars akte till Paris i dag..Anna-Stina..las noga nu..STARBUCKS today..Tyvarr vare inte sa som vi har fantiserat om i tre ar..Men iaf, Starbucks ar anda Starbucks..Tyvarr sa blev det inte vi tva ihop men vi far ta det i New York sen :) Nar vi nu kommer dit..Haha.. Jobbade iaf en snygg kille dar, typ forsta snygga fransosen..Det var sa sjuukt mycket folk i affarerna, ville knappt ga in i nagon affar..Kopte dock lite nodvandiga ting som jag hade glomt att packa ned nar jag akte. Efter en kort visit pa Zara har jag och Bella redan planerat varan varkladsel..Snyggast i Paris?? Garanterat ;)

Efter Paris blev det lite "hungrig krokodil" med barnen :) och ett bad. I min varld ar badkar underskattade..Ska nog tjuva lite badskum av barnen sa blir det annu battre. Har aven suttit och smapratat med F. och C. om allt mojligt. Tycker om dem jattemycket!

I gar skulle jag foljt med Lars och Bella till Paris (Lars halsade pa Bella har i France) men de skulle ha blivit sa pass kort tid for mig da jag skulle hamta barnen vid fyra. Rakade istallet sova mellan tolv och tre..Trott? YEES! Nar barnen skulle hamtas sedan sa skulle jag kora bilen. Har i Chatou ar det sa gott som enkelriktat hela tiden och det ar fan hogerregeln overallt..Ogillar den BIG time i Sverige..Har ar det annu varre :( Ar bara att borja gilla laget! Detta plus att man maste fickparkera overallt..AHHH, KAOS!!! Bilen varnar iaf nar man narmar sig en bil da man backar :)

Trots att jag sov pa dagen sa lag jag i sangen strax efter nio i gar..Nar hande det senast?? 1999 kanske..Haha..Okej, somnade kanske elva men iaf..Hade gaster ocksa..Kakade crepes :D

Nu har jag skaffat ett franskt mobilnummer: 06 22 31 84 77
Mitt andra kommer jag inte att anvanda overhuvudtaget medan jag ar har..Ett SMS da och da gor en manniska glad (italienskt ordsprak) ;)

Just ja, titeln for dagens inlagg..FY..Folk star ju och haller pa overallt..Inne pa Starbucks holl en kille pa att kaka upp sin tjej..Jag ar helt serios..Hon bara satt dar medan han aaaa, usch! Nar de skulle ga var de tvungna att ta en paus nar de kladde pa sig for att kyssas..Halla?! Om det ar sahar nu sa vet jag inte om jag vill vara i Paris nar det verkligen blir var..Hehe..Om det ar nagon fran klassen som laser sa kan jag garantera att "hm" skulle passa perfekt har..Haha, jaja..

Nu ska lilla Marta sova..

Vad har ni gjort/ ska gora denna helg?


                


1. söta små vänner
2. var så kallt att vi gick till "Starre" och fikade
3. weeei:)
4. Lars efternamn är Skoglund, inte Skugnu??? HAHA
5. spillde märta?? surprise!!!
6. mindre god chokladkaka!
7. vi tre framför triumfbågen :)

Kommentarer
Postat av: mimmiE med stort E

låter roligt det du håller på med där i france=)själv så har jag jobbat på musikhuset idag igen, ska jobba imorgon också (suck)börjar kl 12. så vi hade i alla fall inte kunnat ses den här helgeen om du hade varit hemma, så jag passar på att käna lite pengar nu när du är borta så kan vi kanske ses i alla fall 2 dagar i veckan hahaha=) hoppas du har det bra gumman. puss kram =)

2008-02-17 @ 00:19:46
Postat av: Marthina

Mimmie: Vad ar grejen med namnet?? :) Blir mycker klirr i kassan nu infor maggan ;) Hur var traningen i helgen, ute?? Snart blire fjallen da! Laddad? :) Saknar dig vannen! puss kram

2008-02-18 @ 09:37:26
Postat av: Anonym

vaddå namnet?? jag va ju inte med på tråningen eftersom jag jobbat hela helgen men jag tror att dom körde i halvsal. inte utomhus.
ja jag vet det är bara två veckor kvar nu. känns spännande=) så kul för att vecka 12 kommer ju adam och dom dit. sen vecka 13 då ska roy och marina med barn också komma dit i vbeckan. kan bli skojj=) ha det bra vännen. miss you toooo.

2008-02-18 @ 11:11:00
Postat av: Marthina

Mimmie: Jaa,du hette ju MimmiE med stort E. Tankte ifall de va na spec.? Jaha, just ja. Tankte inte:) Gud va skoj att folk kommer dit :) Vilket datum e praktiken slut dar uppe?? Ak for mej me sen..shiit va kul :) Kommer du kunna sitta vid datorn?? puss kram

2008-02-18 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0