Promenad, check

Blev frukost med C. och barnen innan promenaden. Var en riktig hederlig fransk frukost i mina ögon, om man utesluter min gröt :)

image38

  

Var jätteskönt att bara gå och bara vara. Inga tankar på att det ska tränas eller någonting. Kommer lära mig mycket om mig själv och annat här nere, det känner jag redan nu. Den här resan kan nog kanske vara en av de bästa sakerna jag har gjort för mig själv. Lång tid kvar, sant, men ändå :)


image41



Chansade på en väg och jag kom faktiskt inte vilse. Efter ett att tag hamnade jag typ i ett slumområde. Gick alldeles bredvid Seine men det kändes slum. Blev ju inte bättre då jag såg en råtta i diket. Är rätt säker på att det var en råtta..Hehe..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

var är du aupair nånstans? alltså var i frankrike?

2008-02-23 @ 11:32:24
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: mimmie

haha om det är pappan som sitter med barnen i knät så är han jätte lik Mister Been.. hehe

2008-02-23 @ 17:28:36
Postat av: Marthina

Alexandra: I Chatou strax utanför Paris:)

Mimmie: Hehe, ja det är pappan. I vanliga fall är han inte det. Inte som jag märkt, ska kolla :) hehe

2008-02-23 @ 18:51:07
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0