RER..oh la la

I dag vare provdag for lilla marta. Gjorde tva sprakprov och slutsatsen blev att fransk grammatik ar fucking dryyygt..Haha..Ar har for att lara - ar sa man far tanka! Later nog som varsta utlanningen i deras oron :P Bella kunde inte folja med till St Germain, dvs. jag akte tag (RER) sjalv. Som tur var hjalpte hon mig med biljett och annat nodvandigt. Tva stationer bort skulle jag vilket inte var sa svart. Vid forsta stoppet sa blev jag sjalv i min vagn - vantade och vantade..Till slut kom en kvinna in och sa att taget till St Germain var pa sparet bredvid..HAHAHA :) Bella berattade sedan att hon aldrig behovt byta tag och hon har varit har sedan augusti. Nagon som vill mig na ont??? hehe

Nu ar grejen till min dator bestalld..Ber for att internet funkar pa min dator sen! Just ja, om ni skriver kommentarer sa svarar jag pa dem i samma inlagg.

Orkar inte skriva mer nu..Blir kvaller nu.

God natt mina vanner :)




1. jag innan tåg-missen, helt överlycklig över att ha lyckats!1
2. knäppte t.o.m kort på andra tåget för att kunna visa er (det jag skulle byta till lite senare visade det sig)
3. märtas första prov för dagen...
4. en liten bit av St Germain


Kommentarer
Postat av: Abbe

Hejsan märtan!

Du verkar ha de mysigt där du:)
Happas du har de så bra! pusspuss
PS:Jag gjorde comeback igår, vi vann med 8-4!

2008-02-16 @ 12:49:24
Postat av: Marthina

Abbe: Ja,jag trivs superbra :) Ogillar starkt franska killar..usch! :( haha..eyy, harligt killen. inte ont i hoften nu? na mal av abbe? kramen

2008-02-16 @ 21:49:19
Postat av: Abbe

HAha jasså:) varför gillar du inte dom då?:P
Nej inga mål här inte.. spelar fram till dom istället:P
men vi förlorade idag:( typiskt..
puss

2008-02-17 @ 22:15:23
Postat av: Marthina

Abbe: Usch..de ar liksom sa..aaa,vet inte hur man ska saga. haha..Aj da..hur ligger ni till da? Varu at jocke och emils fest? roligt? kramen

2008-02-18 @ 09:40:28
Postat av: Abbe

Haha okej..:P Nja de är ju väldigt tajt runt strecket men vi ser till och klara det;)
Joo jag var där en stund hade ju match dagen efter så..
Men de verkade vara ganska trevligt, de var en väldig blandning på folk iaf:P
Allt går bra för dig också verkar de som:)
HAr du nån svensk i närheten?
Hade bäst!
Puss

2008-02-18 @ 22:17:38
Postat av: Marthina

Abbe: ja, d hoppas jag att ni gör :) nar slutar serien, mars? Jaa, Bella ekstedt bor typ fem min me cykel från mig :) kramen

2008-02-19 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0