såå söt!

F. kom precis upp här och ville ge mig öronproppar så att jag skulle kunna sova i natt. Detta då Pia gråter var femte minut typ. Hon har spytt lite nu på kvällningen också. Hon hade ingen feber mamma, jag frågade :) Hur söt är inte mamman i detta hus??? Har dock egna med mig, hade inte tänkt använda dem när jag sov men får väl ha dem i beredskap i natt då :)

Min fråga är nu: Har föräldrar öronproppar i beredskap när barnen är små? Ni föräldrar kan väl svara på denna fråga :)  

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: mimmie

hallå gullet!!!
nu har jag också fixat en blogg www.miimmie.blogg.se
så nu kan du kolla vad jag har för mig på dagarna. puss på rè*

2008-02-21 @ 10:59:57
Postat av: Marthina

Mimmie: weeei, ska kolla in den direkt :)

2008-02-21 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0