Shopping, shopping

Nu är jag hemma en stund för att få i mig mat och andas innan jag beger mig till Bella för en lugn kväll med film. Vi skulle ha druckit vin på nån bar med Emelie men nej, får bli en annan helg. Shopping i Paris blev det j iaf i dag. Oh lord, vad jag satte sprätt på pengarna. Inte så bra men samtidigt så behövdes det mesta. Observera ordet mesta ;P Är iaf nöjd med alltihop, ska dock byta tjocktröjan till S istället för L. Hoppas innerligt att storleken finns, gillar den verkligen :D Man skulle lätt kunna shoppa sig bankrutt här, nemas problemas!

_     

image48

1. Bella och jag på väg till Paris
2. klänningen och skorna, hello summer!
3. Emelie och Bella
4. var här 2½ år sen, kändes coolt :)
5. min shopping :D:D:D

Nu ska jag bege mig till Bella. Är lite småskraj för att cykla i mörkret men om nåt skulle hända så får benen visa vad de går för!

Grattis Åsa som fyller i dag :)






Kommentarer
Postat av: AMANDA

Yes jag är ocksâ aupair i Paris. Ser att du känner Isabelle o Sofie. Jag och Sofie gâr i samma klass sâ jag känner Isabelle lite genom henna
;)
Mâste frâga vart du köpt den klänningen o dem skorna!?
:o
grymt snygga!!

2008-02-25 @ 10:16:13
URL: http://amandas.blogg.se
Postat av: Marthina

AMANDA: Jaha,vad kul:) kanske råkar stöta ihop nån dag/kväll då kanske! Klänningen kommer från HM och skorna från ZARA. I love them, spec. skorna. Oh yeah! :)

2008-02-25 @ 11:06:12
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0