Söndag

Precis käkat typisk fransk frukost igen, dock med en touch av svensk då jag åt gröt :) Misslyckades i micron för tredje dagen i rad nu. Får alltid torka ur den, fattar inte. Bättre lycka nästa gång :)

Dagens planer är:
 - Städa rummet
 - Cykla till Bella
 - Paris och brunch
 - Cykelutflykt med Bella

Märta har gått och blivit förkyld. Har känt att det varit på gång i flera dagar men så har det försvunnit. I morse var jag dock helt tjock i näsan. Skulle vilja ha ecinacea nu lr vad heter - det är ren magi! F. tyckte att jag skulle åka till apoteket, de gör liksom allt så mycket större än vad det är.. Är ju bara lite snuvig. Å du, pappa, det är lite konstigt ändå för jag har jämt halsduk. Aja, min gissning ligger på att det är alla nya bakterier. Ostiane och Pia är ju lite smått sjuka också så.

Well, what a lovely day iaf. Klarblått och sol, me like BIG time! :)

Bella och jag tittade på en inte spec. sevärd film i går. Den hette "Last kiss" och var egentligen bara konstig. Otrohet och 30-års kriser är min sammanfattning av den. Dock var den manliga skådespelaren grym på minspel, så sjukt bra! :) Annars blev det lite prat om det som hänt hemma, skönt att vi har varandra här som sagt.

Nu måste jag städa om jag ska hinna vara hos Bella 10.45.

Grattis till Manfred och Arvid i dag! hurra, hurra, hurra, hurra

Ha en bra dag! :)


  

Söta flickorna i går på frukosten :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

här är det grått och äckligt väder :( Hoppas du får en bra dag :)

2008-02-24 @ 11:29:08
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0