Sovmorgon...

Japp, sitter i sängen med datorn. Har inte gått upp än. Börjar jobba vid halv elva men ska försöka hinna med lite saker före. Min plan var från början att städa av här uppe (bor själv på tredje våningen) samt hinna plugga lite innan halv elva. Nu är min plan istället att skjuta upp städningen till helgen för jag behöver verkligen sätta mig in i conditionnel och allt vad det är. Är ju lov i två veckor sen, får plugga en massa då.

I går åkte vi till parken igen, den här gången var det en kompis till barnen med också. Jag fick helt plötsligt ansvar för tre ungar. Som tur var så var det lite folk i parken vilket underlättade för mig i fall någon hade tänkt kidnappa dem. Märta ska nog inte läsa Aftonbladet nå mer..Hehe.. Ostiane råkade ramla ned på asfalten från ett sånt här repnät som man klättrar upp i. Är ganska säker på att hon har världens bula i dag, stackaren.

Vidare så lagade jag en supergod soppa i går, alltså riktig soppa. Var så sjukt stolt och är det fortfarande :) Var bara tvungen att skriva det här och skryta lite! Hehe

Nej, om man skulle ta och röra sig nedåt köket...


Kommentarer
Postat av: Sanna

har också sov morgon =)
Ha en bra dag:)

2008-02-20 @ 09:25:11
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Marthina

Sanna: Det är underbart med sovmorgon, eller hur?! :) Detsamma du. Ska kika in din blogg nu!

2008-02-20 @ 13:59:02
Postat av: Papps

Skönt att läsa det skriver på ett "normalt" språk igen. Ikväll har vi revymöte. Jag anmäler ditt intresse så länge så får vi se om vi blir tillräckligt många för att köra.
Vi hörs Kram..........

2008-02-20 @ 15:54:20
Postat av: Marthina

Pappa: Vad menar du med "normalt" språk igen? Jaa gör det, jag är gärna med om det skulle bli nå. Så himla kul att ni försöker igen! kramen

2008-02-20 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0