Vilken underbar dag

Nu är jag till slut hemma efter en heldag med tre söta tjejer. Har verkligen varit en underbar dag. Paris och brunchen som jag misslyckades helt med. Det enda som var riktigt gott var juicen. Bättre lycka nästa gång kanske, får bli en nyttigare då också. Man lär sig av misstagen.

Vi skulle ju haft en cykelutflykt men den blev inte riktigt som planerat, hamnade på donken och käkade glass istället. Smakade sommar och dessutom så vare ju så gott som sommar ute i dag. Syntes inte direkt på mitt val av kläder men iaf :)

Nu har vi minsann smidit planer för våren. Vi planerar att hyra vespor och åka iväg en helg och bo på sjaskigt motel à la hollywoodfilmer. Hoppas verkligen det blir av så det inte bara stannar vi snack! Vidare är en tripp ner till Nice på agendan. Antingen under en roadtrip eller med tåg. Är en hel del konserter som också är lite intressanta . Känns bra just nu iaf :)




image58

Mår fortfarande inge bra. Får hoppas att det är bättre imårn, vill börja köra Anettes program nu! Ska kolla in ett gym här i närheten med Emelie i veckan. Just ja, de härligt trevliga tjejerna är Emelie (blå tröja), Sofie (halsduk) och sen lilla Bella :) Måste städa klart nu, hann ju inte i förmiddags. Vill hinna klart innan Bella kommer förbi en stund.



1. min ultramega-heta dammsugare :)
2. märta i dag. ser ut som om jag är superlång :P

Hoppas ni har haft en trevlig helg! :)

Puss å kram från lilla märta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0