vinden har vänt

Min visit hos Bella blev ett sitta-vid-datorn-besök..Haha, vi satt vid datorn från halv ett till tre typ. Men ser man på Björn Gustafsson är sådant förståeligt :) Visade henne även Yippie-ki yay MF och jag tänker bara på bror när jag ser de klippen! Min bror är stjärna på att härma andra.

Denna gråa måndag förvandlades till en näst intill ljus måndag. Min förkylning känns mycket bättre, är bara lite snuvig nu. Mitt huvud valde att banta några kg i dag och för det är jag tacksam! Vidare så sa Pia vid middagen "nous sommes les trois soeurs" (vi är de tre systrarna). Jag brukar säga att vi är som systrar, de tre systrarna, eller vänner för att hon ska förstå att jag inte är någon som ska ta över efter mamman. Åhh, är så glad över det så ni anar inte. Det betyder jättemycket för mig att hon sa det då hon kanske börjar förstå :D



För övrigt är jag glad över en massa annat i dag också. Jag trivs hur bra som helst i denna familj, känner mig så gott som en i familjen. Är ju trots allt bara två veckor i dag. Dessutom har jag världens bästa familj hemma i Sverige. De betyder otroligt mycket för mig. De ger mig det stöd jag behöver när jag behöver det! Tack för att ni finns.



What a lovely day :)

See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0