What an awful day!

Okej, Märtan tog ett bad och trodde hon var back in business men ack så fel hon hade. Har legat i sängen hela dagen. Fick värsta frossan efter ett tag. Vid halv fem gick jag ned efter att F. tänkte göra massa saker åt mig. Hon är ju den som sa vila, inte jag. Drack juice, gjorde varm choklad samt en macka. Hemma i Sverige kör man med vetekudde men här hade de en sån där sak som man ser i disneyfilmer, tror jag det är. Kirrar ett kort på det i morgon. Är iaf mycket, mycket bättre än vetekuddar! När den hade delat säng med mig ett tag var jag helt kokhet istället. Hoppas det är sån där 24h-bakterie! Vill jobba.

Märks att jag inte är så pigg. Har liksom fått i mig ca fem glas juice, fyra godisar, en macka och en kopp varm choklad. Det är inte mycket att hänga i julgranen det inte, men så fort jag blir bättre ska jag anordna buffé åt mig själv :)

Kul att läsa om att jag är lite sjukling, INTE. Sorry... Inte meningen att ni ska tycka synd om mig!!!
Tror att Ostiane också börjar bli sjuk, hon är sig inte alls lik. Sover mycket, äter inget och gråter hela tiden. Helt tvärt emot den vanliga Ostiane. Hoppas hon håller sig frisk.

Ha det så bra.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

krya på dig:)

2008-02-28 @ 20:32:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Marthina

Jonna: Tack :)

2008-02-29 @ 10:07:05
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0