Scary...

I dag har jag inte så mkt att skriva mer än att vi åker till Nantes på fredag klockan 11 om jag inte minns helt fel. Kommer inte att sitta vid datorn något mer innan dess (enligt vad jag har planerat iaf...). Vad det är för internet i sommarhuset vet jag inte riktigt. Tror starkt på vanligt modem om ens det, så vi får se hur mkt datortid det blir. Åhh, vill blogga som vanligt. Suck. Antar att det kommer att bli när jag är hemma i Sverige igen. Men nej Märta, be positive for god's sake! Okej, jag tror det kommer att fungera alldeles utmärkt att använda internet i sommarhuset :) Hehe..

Jäklarns.. En tjej mitt emot mig här på biblioteket studerar. När jag kikade upp på henne för en sekund blev jag nästan skraj. Hon satt och blundade halvt och man såg bara ögonvitorna. Scary or what. Allvarligt så blev jag lite skrämd. Jösses.. Haha :) Vad sjutton heter den där äckliga filmen där en tjej är helt scary. Ahh.. Den är megaläskig. Jag har bara sett delar av den. Hon är besatt av någon djävul lr rättare sagt så har hon fått en djävul i sig lr vad det är. Hrm.. Hon sitter i sin säng mest hela tiden och folk försöker hjälpa henne bli fri den där djävulen i henne. Någon som fattar vilken jag menar? Haha, nu vill jag inte påstå att tjejen mitt emot mig liknar henne. Haha.. Har för mig att tjejen i filmen också har såna där ögon bara. Hehe.. Tjejen mitt emot mig ser helt lugn ut :)

I morgon är det en vecka tills jag är back in Paris. Ska bli så sjuuukt kuuuuul! :D

Jo men så atte..

Take care everyone..

Kommentarer
Postat av: Philip

Heej! tror du menar typ "Exorcisten" eller "Besatt"...vidriga filmer :P



1 dag kvar, sen semester, det du!



Ha de så bra!



Kram!

2008-07-03 @ 18:17:49
Postat av: mimmie

du vill lova att det hänt läskigare saker här i lägenheten. ska berätta sen när du är hemma..



kram på dig hjärtat

2008-07-04 @ 13:06:43
Postat av: Marthina

Philip: Det är exorcisten jag menar. Thanks for your help:) Gött med semester... Take care and see you soon..



Mimmia: jaa, det vill jag höra om! Lr? Puss

2008-07-04 @ 20:49:29
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0