Sweet candy

God morgon! Har precis käkat frukost. Lr frukost och frukost.. Mjölk med flingor som är lika söta som godis plus att det är chokladbitar i. Fruktansvärt gott men kanske passar bättre som lördagsgodis? Jag var ensam nere.. Hur ofta händer det pâ en lördagmorgon?! F., C., och Ostiane var vakna men iaf.. Juste, när jag satt där i min ensamhet och ât kommer C. ner för trappan i tisha och fillingar. Han tyckte det var mera pinsamt. Hehe.. Jag vet inte om jag brydde mig sâdär jättemycket dock. Men du Bella.. Om däremot Phi... Haha, jag skojade :P

Vi ska âka runt nio. Jag skulle kunna stanna här. Superskön bäddsoffa har jag och internet har jag. Vad mer behövs? :) Det verkar bli en fin dag ändâ (Gud hör bön). Man ska inte vara säker pâ nât dock.. Kan ändras pâ nâgra minuter..

Kände att jag var tvungen att skriva nu pâ morgonen, vet ju inte om internet funkar i vârt hus. Om det funkar är jag rätt säker pâ att det är vanligt modem. Tillbaks till -95, Ohhh Yeah!

När är 24h-timmars? Är inte det snart? Kom att tänka pâ det igâr...

Nej.. Borra garrarna nu dâ kanske..

Kram pâ dä!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha, snalla namn inte Ph. i sana meningar! Tank om A. laser bloggen! HAHA!

2008-07-08 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0