Frankrike igen. Happiness!

I'm so happy, I'm so glad that I've met you. I like to thank you, and thank you means merciiiiii.... Gâr den reklamen fortfarande? Gosh vad jag saknar svensk tv-reklam. De senaste dagarna har jag saknat fasen allt med Sverige. Hörde jag att nâgon snart ska âka hem? Haha.. Nu kom jag frân ämnet heeelt. Skulle bara skriva I'm so happy frân början. Jag är glad. Vi är tillbaka i Frankrike. Inte i Chatou men huvudsaken är att vi är i Frankrike. Vi flög elva i fm och är just nu hos F:s syster Anne. Ska sova här i natt dâ C. kommer vid midnatt och sâ âker vi ihop till La Trinité i morgon.

Jag tog bussen ner till Nantes city i em för att checka in rean. Ni vet, rea här är rea! Har jag nämnt det tidigare i bloggen lr har jag bara funderat pâ att göra det? I vilket fall.. Kom tillbaka med svarta ballerinaskor som jag haffade ât mig. Sista paret, 30 % :) Behövde ett par ballerinas sâ det känns gött! En klänning frân HM râkade följa med ocksâ. Skäms varje gâng jag gâr in pâ HM. Men men.. Är lite osäker pâ den men man har ju 1 mânads öppet köp sâ jag velar lite till :) Sedan dess har jag i stort sett suttit här. Inget jäkla lokalt internet som pâ bibblan i Dublin. Har nu checkat in alla bloggar jag inte kunnat kika in under tre veckors tid. Hade lite att ta igen...

Medan vi var i Dublin märkte jag hur mycket franska det har varit i min vardag de senaste mânderna. När jag ringde till olika bolag tänkte jag pâ franska, när bilar stannade och släppte över mig sa jag "merci" och när jag hörde folk prata franska pâ gatan blev jag alldeles glad inom mig. Engelska är jag ju bättre pâ men franskan verkar ha mig runt sitt lillfinger... (Dock har min franska försämrats pâ senaste. Var F. som sa det först och jag har nu även märkt det själv. Lite tröckigt men tror det har att göra med att jag inte gâr i skolan längre).

Nu ska jag väl försöka fâ lite sömn. Just nu regnar det rätt rejält - börjar bli van med regn nu.. hrm.. -  men vi hoppas pâ sol och blâ himmel i morgon :)

Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0