What happens in Sweden

Jag är kär i min blogg så jag kan inte hålla mig från den. Älskar att skriva i denna lilla mackapär :P Det vill säga att det kommer nu att komma lite viktig information.. Haha.. Som alltid när jag skriver här...

Min andra dag i Sverige i dag. Känns fortfarande konstigt men det känns som om jag har varit här längre än två fnuttiga dagar. Dock har jag hunnit med bra jäkla mycket måste jag säga.

I går hann jag träffa bror och hans flickvän, morfar och hans brutta, Mimmie och Adam, moster och hennes familj, Mickan och Jossan. Inte illa skulle jag vilja säga. Kände inte igen min lillkusin när hon kom emot mig, här kan vi snacka om att ha växt. Jösses.. Hon hoppade upp i min famn och så blev det kramkalas. Någon minut senare kom jag på mig själv stå och vagga fram och tillbaka. Arbetsskadad??? Haha.. Och i dag har jag hunnit legat i tandläkarstolen. Hade turen att slippa betala då datorerna och telefonerna inte fungerade. Tack och bock :) Dessutom har jag nu så gott som tvättat allt som låg i resväskorna - 37 kg.

Å vet ni.. I morse intogs Carlssons fyrkant med skivbar leverpastej. Ni vet hur det ser ut när det är karneval i Rio - så härligt var det att mumsa på smörgåsarna. Haha.. Kommer inte bli gröt på ett tag. Har alldeles för många pålägg att testa innan. Såg kaviartuben i kylskåpet imorse. Hehe.. I går testades även ost. Med osthyvel, nästan så man glömt hur det var att använda osthyvel...

Nu ska jag plocka in kläder i garderoben och sen bege mig ut i solen en liten stund. Därefter promenad med bebis för att sedan mysa med min kära vän Sonia i eftermiddag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mike

glöm inte avocadon!

2008-07-31 @ 14:48:29
Postat av: Marthina

Mike: Är mkt, mkt skeptisk men jag ska testa. När du är med. Vi gör det ihop :)

2008-07-31 @ 22:38:52
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Marthina! Fortfarande helt i chock & extas efter att vi sågs i lördags! Helt crazy! Vi måste ju ha en real date snart! Och prata igenom allt allt allt! Åker upp till sommarstugan imorgon och blir väl där till i helgen nån gång, men sen? Saknar dig vännen! PUSS!

2008-08-04 @ 07:35:04
Postat av: Marthina

Vem är denne någon som ska upp till sommarstugan etc.? Namn please :)

2008-08-06 @ 23:13:16
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Marthina

Anonym: Aha.. Kom ju på vem det var direkt. Ja, sen ska vi ses och PRATA!!! Mkt har vi att säga varann.. puss älskade vän

2008-08-06 @ 23:14:36
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Hon som är anonymis :)

Just det, det var ju Ajnsan ju! ;)

2008-08-08 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0