Det är tekoppen och jag i dag

Okej, har verkligen inte tid med bloggen just nu. Ska kasta på mig lite smink, byta till somrigare kläder (går just nu i jeans och tjocktröja), fixa till någon sorts frisyr och sen åka till staden vi alla älskar att shoppa i. PARIS! I dag är det shoppingdag à la tekoppen och Märtan. Ska bli nice. Jag har mindre pengar än planerat pga. veckokortet för tåget som kostade jävla 26 euro. Svär gör jag med. Ruinerade mig nästan ju. Fått in lite extra på kontot som egentligen borde gå rakt ner i päronens ficka men liiiite kan jag ju använda :P Måste iaf införskaffa skor. Obsevera ordet måste. När jag provade ett par skor på en affär i går sa Pia att mina skor luktade illa(!). Om en 3-åring också nämner odören har man inte längre något val. Haha..

Fasen... Såg ju Sex and the city i går. Skriver om den sen. Ahh, ni anar inte vad mycket jag har att skriva här. När ska jag få tid till det?! Det kommer, det kommer. Är så mycket som händer nu och jag bara hänger med och NJUTER. Mmm, det är precis vad jag gör. Njuter!

För övrigt är det student i iaf en stad i dag. GRATTIS TILL STUDENTEN! alla 89:or jag känner. Ni är jäkligt bra. Herregud, för ett år sedan vare jag som stod där och bara skrek och var överlycklig. Tiden går fort du. Ska ta och slå en pling till min kära vän Mimmie senare!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min student infaller, FREDAG DEN TRETTONDE!!! :O :O

2008-06-06 @ 00:43:47
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0