Fredagsbravaderna

Sitter i min säng. Bör duscha. Bör packa. Bör ta en nap. Bör ringa Bella. Pallar inget av mina bör. Ahh, helt sluut är jag. Så går det när man är ute och flänger. Gårdagskvällen blev mkt bättre än man kanske trodde i början.

Middag på Hard Rock Café. Mums med nachostallrik :) Därefter bangade både Sofie och Bella på utgång. Jag och Camilla gick iaf till Oz. Var inte alls samma sorts människor där som det brukar vara. Träffade iaf på två killar varav den ena var skitrolig. He was my sistha and my bitch! Haha. Så ruuulit :) Han har tydligen tävlat i cykeltjossan. Ni vet sån tjossan då man trixar å har sig. Lr det är iaf så jag fattade. Nu har jag träffat en som tävlat i skateboard och en i cyketjossan. It's me and the stars! Ehhh, say what? I vilket fall som helst var min sistha asrolig. Sen att han har jobbat på Oz och kirrade free shots var ju inte fy skam.

Nu ringde min lilla Isabelle mig. Är här om tio. Vi ska handla mat för kvällen på Carrefour! Det är nämligen grillning på schemat. På schemat står även utgång men kan ju inte säga att jag hurrar för det just nu. Kommer nog snart på andra tankar. Hjälp vad jag kommer behöva ta igen missad sömn nästa vecka..

Vill bara tacka Camilla för en så rolig fredagskväll. Vi har mycket vi kan fnissa åt i framtiden. Haha. Fnissar för mig själv mest hela tiden. Papperstuss är den enda saken jag skriver här :D Ordet morfar med. Bara för att liksom. Haha..

Nej, better get going.

Pallade inte med kameran i går men lite bilder finns så någon bild kommer väl upp här inom kort.

Have a nice lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0