Glader

Märtan är stolt över sig själv. Eller kanske inte stolt. Glad på sig själv. Joggade i väg till gymmet och körde ett relativt hårt pass för att sedan jogga hem igen. På ditvägen flög jag fram medan jag på hemvägen halvt fick släpa mig fram. Känns skönt i kroppen just nu. Annat känns det väl imöra... Men det ska bli gött att känna träningsvärk igen! Bring it on!

Nu ska jag stretcha, höppe in i duschen och sen kirra some käk. Ska testa Fridas linsgryta om tiden finns till.

För övrigt hade tandläkaren ringt mig när jag var och tränade. Yeeees... Får bli till att ringa upp na.

Kommentarer
Postat av: mimmie

tur att det finns någon som är bra på att träna=)

du det va aldeles för länge sen vi pratades vid =( och jag tycker inte om det, börjar verkligen känna längtan efter dig nu gumman. komm hem =(



tycker om dig kram kram

2008-06-02 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0