leende guldbruna ögon

Mm, solen ler mot oss här i France i dag. Eller iaf här där jag befinner mig. Niiiice! Dock får man ju en chock eftersom sole väljer allt eller inget. Vaaatten! Har ni hört frasen man skola icke ljuga någongång? Jag ligger i Bellas säng och kikar runt på internet. En vit lögn skulle ha varit på sin plats tror jag. Skäms på dig Marthina. Verkligen. Ut och bränn upp huden för fasicken.

För övrigt är jag själv hemma hos Bella. Flickan är en duktig elev för stunden.

Åhh, jag är liksom hemlös. När man tänker så känns det halvskoj. Haha.. Tur att jag inte tänker så så himla ofta då :)

Nej, nu ska jag banne röra på mitt ass mot soligare breddgrader, nämligen trädgården! 

Kram på dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0