My day so far

Började jobba nio i dag då C. är hemma tills imorgon och han ville så gärna gå med Pia till skolan. Sista gången han kunde göra det. Hrm, nu kom det där med sista upp igen... Just för stunden städar C. källaren, F. och Ostiane är på bestund, Pia i skolan och lillen sover. Det är alltså lillen som är mitt jobb denna förmiddag.

Jag har sedan jag vaknade bläddrat i två ELLE, klätt på mig, käkat frukost, ställt in saker i diskmaskinen, röjt lite i tjejernas rum och borstat tänderna. Lillen valde att samarbeta denna förmiddag.

Juste, ringde till tandläkaren också. Hon som jag ville få tag på, svensk tandläkare, var inte där. Han som jag pratade med frågade om jag ville ha en rendez-vous. Ett möte. Ja, svarade jag. Oroa dig inte fick jag till svar och sen pep det i ca. 1 minut. Ahh, han kopplar mig satt jag och tänkte hela tiden. Sen blev det tyst. Jag lade på. Jag kände att jag blev väl mottagen av karln i andra änden av luren?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0