Onsdagen den 4:e juni

Kvällen med stort K. Vi kom till slut iväg till biomörkret för att njuta i 2h 15 min. Sex and the city. Om jag gillade det? Ja. Om jag älskade det? Ja. Om jag avgudar SATC? JAAAA! :) Filmen var helt otrolig. Se den! Lätt. Jag ska lätt införskaffa filmen SAMT boxen när jag åter är i da schwedencountry.


Min lilla outfit

Blottaren Frida aka. tekoppen

lille Emelie

Camilla med laxmackan :)

Flip-floparen (hrm..) Sofie

Byxdress (ej avis, inte alls!) Bella

Och så jag!

THE ticket

"Å så sen..."

Mätta och belåtna...

Gåshud.

Landade i mitt rum ca. halv två. Vi hann PRECIS med sista metron samt sista tåget. Ibland har man Gud på sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0