080603

Lunchen med Anna var helmys. Gud vad jag skriver ordet mys ofta. Har ni tänkt på det? Aja.. Satt på trappan vid Grande Arche så vi såg ända bort till triumfbågen. Är verkligen maffiga byggnader vid La Défence. Märta, er personliga fotograf à la Paris knäppte så klart kort. Vad gör man inte?! :)


Ser ni bågen? De tänker till ibland de där frassekarlarna.

Den närmsta byggnaden är Hilton-hotell om det intresserar ngn?!

modernt, modernt i gamla Paris

Och sen har vi dagens bästa.

Kanske inte bästa bilden på denna sockersöta tjej men..
Here she is :)

När jag väl var hemma igen och det var dags att göra lite nytta hade jag och tjejerna riktigt skoj. Jag har fått tillbaka min energi som har varit putsväck ett bra tag. Vi byggde torn med lego. Here it goes...




Här var det tävling som gällde.
Om hon vill vinna på fusk så visst :P

Gott samarbete = gott resultat.
Detta var kanske femte försöket.
Hann aldrig fram med kameran innan det pajades men där så :)

Puss på er sötnötar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0